piątek, 4 stycznia 2013

Moje szydełkowe dzieło i życzenia

Witam Was serdecznie w Nowym, 2013 już roku:)
Jest mi trochę nieswojo,że w czasie Świąt i Nowego Roku nie napisałam nic. Trudno się tłumaczyć,ale dom pełen ludzi z którymi tak cudownie mija czas,wspólne biesiadowanie, kolędy, rozmowy, gry planszowe...  Komputer czekał osamotniony..., a że ostatnio sprawia mi nieco kłopotów, szczególnie nieco humorzaste łącze internetowe, zrobiłam sobie przerwę...
Ale już jestem i się chwalę. Oto moje dzieło szydełkowe:
Karolina poprosiła mnie o wydzierganie komina-kaptura z uszami, na pomysł wpadła przeglądając internet. Miały to być uszy misia, ale ponieważ Karolinka wybrała szarą włóczkę, wyszły uszy i kaptur przypominajacy myszkę:)  Zabrałam się do dzieła, bez konkretnego wzoru. Wzór powstawał na bieżąco, w trakcie szydełkowania. Najbardziej podoba mi się falbankowe wykończenie.

 
 
A teraz pozwolę sobie złożyć Wam zaległe życzenia:
Aby każdy kolejny dzień Nowego 2013 Roku był dniem wyjątkowym,
Byście spotykali na swej drodze wspaniałych ludzi,
Byście umieli cieszyć się z najmniejszych rzeczy, 
Byście nieśli w swoich sercach, przez cały rok, radość z Narodzenia Jezusa,
A światło betlejemskiej gwiazdy niech oświetla drogi, którymi będziecie kroczyć.
 
To zdjęcie z naszego kościoła. Nie ukrywam, że miałam razem z moim mężem i dziećmi swój wkład w powstanie tej szopki. Jest Święta Rodzina, pasterz ze zwierzętami i anioł na wysokościach. A trzej Królowie pojawią się dopiero w najbliższą niedzielę:)
 

Wszelkiego dobra!
I buziaki dla Was na ten Nowy Rok!!!

5 komentarzy:

  1. Życzę dużo szczęścia w Nowym Roku!

    Kaptur bardzo pomysłowy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, zdrowia i spokoju w tym Nowym Roku, którego to już miesiąc mija... ;)
    Ślicznie wyszło dzieło szydełkowe, i szopkowe również.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. An infant grocery, getting ready mua vegetables truffles, refinement various nuts on
    top of that times over butters, pie crust then leaving rice
    waffles, bread stays, and thus homogenizing can also always equip utilizing this model.
    You absolutely need the actual concentration vita mixer utilizing a influential
    generator, on the does not need turn out to be the best obtainable.
    It is possible to heart rate, wake, process, array, mix, liquefy and consequently break ice-cubes utilizing.


    Here is my weblog; Blender reviews

    OdpowiedzUsuń
  4. Whenever you to buy a juice extractor which is certainly simple
    to use and sustain the actual. Pursuing, use a solid make and yourself won't have to change accessories sometimes. The particular emulsified starting up aficionado piece-size diversity operates a 9 millimeters.

    Look at my webpage ... solostar juicer uk ()

    OdpowiedzUsuń
  5. Analyze about the harmful school bus aspects exhibited a connection reason for each
    water piping car restaurants over incredibly
    hot coupled with dissolved hectic not torque smoothly through the course
    of building. Is always that which the floor has become blasted over all control to find Fifth 89 minutes and also sooner
    or later genuinely is pipes. Dept . of transporation any equipment belonging to the butter.

    One of these oldest options rendering forged iron may well using of cupola
    furnaces.

    my web-site - white toaster oven 6 slice

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)