czwartek, 17 października 2013

Rozdzielenie

Moja pasja stała się moją pracą. Cieszę się z tego bardzo i mam nadzieję, że to jest moje powołanie na ten czas. Przygotowania trwały ponad rok, a najwięcej czasu zajęło mi przekonanie samej siebie do tego pomysłu.
Później prawie pół roku załatwiania różnych spraw, może kiedyś przy DUŻEJ kawie napiszę o tym:)
Po drodze przeczytałam tekst KAROLINY, i choć nie zajmuję się numerologią i horoskopami, policzyłam sobie, że też jestem PIĄTKĄ;)
I wszystko zawierzyłam NAJWYŻSZEMU.
Postanowiłam zatem, że napiszę drugiego bloga. Będzie tylko o mojej Pracowni. Tutaj pozostanie miejsce dla spraw prywatnych. Miejsce, gdzie będą mogli zajrzeć Ci, którzy są daleko, a chcieliby po trosze uczestniczyć w mojej rodzinnej codzienności.
Zatem rozdział:)
Zapraszam do pracowni:


Pozdrawiam cieplutko!
Iza

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz:)