niedziela, 21 sierpnia 2011

Wakacyjne migawki :)

Ostatnio moja doba bardzo się kurczy ;) Moje plany są chyba mało spójne z wakacyjnym czasem wolnym. No i pogoda płata figle, czasami trzeba zmieniać plany i pewne prace, niestety, rozciągają się w czasie. A plany miałam ambitne: uporządkowanie ogrodu - nadal w trakcie realizacji, renowacja kredensu stojącego przy stajni - już prawie ukończona, zdjęcia innym razem :), nowa, przydomowa konstrukcja do dziecięcych ( i nie tylko) wygibasów oraz renowacja domku i piaskownicy oraz mnóstwo czasu na wspólne zabawy, spacery, czytanie, rysowanie, pitraszenie, goszczenie się, podglądanie przyrody, leniuchowanie i rozmowy z dziećmi.





















Kartka rocznicowa z cytatami o miłości.






Miłego tygodnia!

5 komentarzy:

  1. Piękne te zdjęcia Wasze...i jakich pracusiów na niektórych uwieczniłaś:) fakt, pogoda wybitnie zmienna:) rób zdjęcia, ciekawa jestem tego kredensu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo aktywnie i radośnie! Pychole zadowolone:).
    Czy pisałam już, że uwielbiam dziecięce rączki? Zawsze mnie rozczulają.............
    Śliczna karteczka! Czekam na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie mogę doczekać się kredensu... a doba to stanowczo za mało na wszystkie przyjemności i obowiązki...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam czasem wrażenie, że doba jest zdecydowanie za krótka.

    Cudne wakacyjne migawki:) Trzeba koniecznie uwieczniać takie radosne chwile.

    A i kartka piękna i owady "przyłapane" na fotografiach mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  5. rozmarzyłam się...czasem westchnęłam...miło tak choćby popatrzeć na takie rodzeństwo...
    karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)