sobota, 21 stycznia 2012

Święto Babci i Dziadka

Dni stycznia szybko umykają. Nim się obejrzeliśmy nadeszły te cudowne dni: Dzień Babci i Dzień Dziadka.

Ja wychowywałam się z dala od moich Babć i Dziadków. Czy mi z tym źle? Nie wiem, nie umiem wyobrazić sobie, jakby wyglądało moje życie, gdyby dziadkowie mieszkali bliżej. Ale patrząc na relacje moich Rodziców z wnukami, na moje dzieci, które z wypiekami na twarzy kolorują laurki dla Babci i Dziadka i jak najmłodsze, jeszcze nieporadnie piszą "Kocham Was", myślę sobie, że to są uczucia, które trudno wyrazić słowami.
Niech więc Babcie i Dziadkowie żyją w zdrowiu sto lat, albo dłużej, niech będą dla wnuków najlepszymi powiernikami i przyjaciółmi, niech je rozpieszczaja na ile starczy Im sił.






Pozdrawiam cieplutko!

2 komentarze:

  1. Zgadzam się sto lat albo i więcej:)... a karteczki śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wpis...
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)