piątek, 9 listopada 2012

Torebeczka z życzeniami

 Dziś po raz pierwszy od 10 dni zaczynam funkcjonować w miarę normalnie. Przeziębiłam się, jak,poczytując blogi stwierdziłam, wiele z Was. Myślałam, że trzydniowe, leniwe polegiwanie wystarczy. Mój organizm miał jednak zdecydowanie inne plany, zamiast czuć się lepiej, czułam się coraz gorzej, do tego uporczywy kaszel i niesamowity, zatokowy ból głowy. Na szczęście wygląda na to, że będzie już lepiej. Wszystkim zaglądającym, z całego serca, życzę ZDROWIA!!!
 Po raz pierwszy wykonałam kartkę z życzeniami w kształcie torebki. Tak polegując sobie zastanawiałam się, jaką nietradycyjną karteczkę możnaby wykonać. Kiedy już pomyślałam o torebce, zaczęłam przeszukiwać internet, bo miałam wrażenie, że torebeczki już widziałam. Odwiedziłam wiele sklepów z gotowymi bazami i wtedy przypomniałam sobie, torebeczki widziałam na blogu www.jelonkaa.pl
Moja torebeczka wygląda tak:

 

 
 
A na deser wspaniałe prezenty, które proponuje Lilla, zobaczcie:
 
 
Pozdrawiam cieplutko!
 


2 komentarze:

  1. Wyjątkowo urocza torebeczka , a mówię to ja -wielka maniaczka toreb wszelkich . Zdrówka życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Martynka była chyba w 7 niebie ;) taka torebka, to jest coś :) UROCZA!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)