czwartek, 26 kwietnia 2012

Wróciłam, wygrałam:)

Witam Was bardzo serdecznie:)

Moja nieobecność spowodowana była wyjazdem pielgrzymkowym do Włoch. Podzielę się z Wami moimi przeżyciami w najbliższym czasie. Muszę uporządkować wspomnienia;)
Wróciłam w ubiegłym tygodniu, tuż przed uroczystością przyjęcia sakramentu Bierzmowania przez moją najstarszą córkę. A że byłam zaangażowana w przygotowania i samą uroczystość (miałam przyjemność, wraz z moim mężem, witać Biskupa i prosić Go o udzielenie sakramentu naszym dzieciom), mój komputer cierpliwie odpoczywał.
W tym tygodniu ręce miałam zajęte ściskaniem kciuków za mojego syna Huberta, który, jako uczeń 3 klasy gimnazjum, sprawdzał swoją wiedzę, pisząc gimnazjalne testy.
Komputer odpoczywałby pewnie dłużej, ale tęskno mi było już do naszego blogowego świata, tym bardziej, że udało mi się w ostatnim czasie wygrać conieco.
Izuś z blogu Zakurzona półka podarowała mi zestaw książek. Miałam przyjemność rozpakować paczuszkę, ale książki szybciutko powędrowały do rąk moich córek i Frania. Musiałam je pozbierać, żeby utrwalić wygraną na fotografii. Izuś - bardzo dziękuję:)


Pięknych, ciepłych dni Wam życzę!

1 komentarz:

  1. Gratuluje wygranej no i z niecierpliwościa czekam na relacje z cudownego Rzymu;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)