środa, 9 maja 2012

Wygrałam!!!

Witam Wszystkich serdecznie, ciepło, majowo...
Mimo najszczerszych chęci, nadal mam problem, ze znalezieniem czasu na uzupełnienie zaległości na moim i Waszych blogach. Już nic nie będę obiecywać, po prostu kiedy tylko mi się uda,
to będę :)
Dziś będę się chwalić, po raz kolejny udało mi sie wygrać candy. tym razem u ladybird z "Codzienności według A...". Jest mi szczególnie miło, bo to Osóbka, która towarzyszy mojemu blogowi od samego początku. Wygrałam serduszko, ale w paczuszce czekała na mnie niespodzianka, OGROMNA! Kiedy zajrzałam do środka w pierwszej chwili zamknęłam z powrotem paczuszkę i dopiero po chwili zaczęłam ją powoli rozpakowywać. Bo razem z serduszkiem przyjechały do mnie : serwetki, koraliki, zestaw do biżuterii, herbatki i piękna karteczka z gratulacjami.
Jeszcze raz bardzo, bardzo Ci Kochana dziękuję!!!



Pięknego dnia Wam życzę:)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz:)