środa, 5 grudnia 2012

Karteczki

Listopad minął dość szybko, ale popracowałam nieco. Oto moje karteczkowe wariacje:)
Dla Pani Kazi, która na swojej zawodowej ścieżce dotarła do okresu wypoczynku, emerytury:)

 
Dwie karteczki z okazji narodzin dwóch chłopców.
 
 
 
 

Pewną listopadową sobotę spędziłam z córkami we Wrocławiu. Właśnie trwały prace przygotowujące Jarmark Bożonarodzeniowy. Tu jestem na zdjęciu z moją starszą córką, Gabrysią. Młodsza, Karolina, jest autorką fotografii.
A to zdjęcie zamieszczam na specjalne życzenia pewnej przesympatycznej Osoby, z pozdrowieniami:) 
 
Pozdrawiam Was cieplutko!

3 komentarze:

  1. :) jesteś!!!jesteście!!!PIĘKNE!!!:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to takie miłe:)
      To zdjęcie zamieściłam myśląc o Tobie:) Mam nadzieję, że się domyśliłaś:)))

      Usuń
  2. Jestem zaszczycona, dziękuję.i tak mi miło zobaczyć Cię w końcu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)