czwartek, 7 lipca 2011

Karteczka i wypoczywam:)

Wakacje trwają. Czas tak szybko płynie, szczególnie, kiedy oprócz domowników "kręcą" się goście. Lubię, kiedy dom jest pełen ludzi, lubię gwar rozmów, śmiech i popiskiwanie dzieci, skupienie nad grami planszowymi i rozweselającą zabawę w berka, wspólne wymyślanie posiłków i ich przygotowywanie. Jedyne nad czym nie mogę wtedy do końca zapanować to czas i lekki bałagan;)
Wykonałam kolejną karteczkę, tym razem na rocznicę ślubu. Miała być kolorowa, oto efekt:







A teraz uciekam pakować torby podróżne. Już nie zdążę nawet zajrzeć na Wasze blogi, ale z wielką radością uczynię to po powrocie:) Nie będzie mnie kilka, może kilkanaście dni. Wszystkim zaglądającym życzę wspaniałych dni, ciepłych, błogich, takich jak lubicie!

Pozdrawiam cieplutko!

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za ciepłe słowo pozostawione na moim blogu:) Wpadłam w odwiedziny i znalazłam całe mnóstwo pięknych kartek i innych cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka!
    Wypoczywaj i ciesz się czasem wakacyjnym! Miłych chwil:).

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka w bardzo wakacyjnych kolorach... miłego wypoczynku... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki :) Zapraszam do mnie po wyróżnianie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)