niedziela, 31 lipca 2011

Wyróżnienie :)

Witam serdecznie po nieco przydługiej przerwie. Z pielgrzymiego szlaku wróciłam już tydzień temu, ale tyle sie przez ten czas działo, że niestety mój laptop skutecznie pokrył kurz ;) Ale już jestem i mam nadzieję, tak pozostanie.
Zamieściłam na blogu informację, że wyróżnienia są miłe, ale dziękuję. Tak myślałam zakładając bloga, bo przecież nie dla wyróżnień go piszę. Ale muszę przyznać, że to wyróżnienie bardzo mnie ucieszyło. Przez te kilka miesięcy bytowania w blogowym świecie poznałam wiele wspaniałych osób. Jedną z nich jest właśnie emiliar, ocalone chwile me..., która obdarowała mnie wyróżnieniem. Bardzo, bardzo Ci dziękuję :) Jesteś dla mnie jedną z tych wyjątkowych osób, z którymi mam przyjemność spotykać się w blogowym świecie. Niezmiernie miło mi jest śledzić Twoje kolejne prace i patrzeć jak rozkwita Twój talent. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Zgodnie z zasadami powinnam:
1. podziękować za wyróżnienie
2. zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. wkleić logo wyróżnienia
4. przekazać nagrodę do 16 blogów 
lub w wersji Ystin: wyróżnić dowolną liczbę blogów, 
ale z uzasadnieniem
5. zamieścić linki do tych blogów
6. powiadomić nominowane osoby
7. podać 7 faktów na swój temat
Ale pozwólcie, że zrobię to po swojemu ;)
Przygotowując ten post zajrzałam do moich ulubionych blogów i widzę, że nie tylko ja nie będę dokładnie przestrzegać narzuconych zasad :) Osoba, która tak postąpiła, a którą również chciałam wyróżnić jest j. prowadząca moje powstawanie. Jest mi szczególnie bliską osobą:) I okazało się, że u j. też czeka na mnie wyróżnienie. Bardzo dziękuję!!!
Kolejne dwa blogi, które chciałabym wyróżnić prowadzą przemiłe osóbki, z którymi odwiedzamy się od początku mojego blogowania. Pierwszą z nich jest ladybird prowadząca bloga Codzienność według A..., pełnego wspaniałych prac. To Ona jako pierwsza napisała komentarz na moim blogu i jest moją wierną obserwatorką. Wyróżniam również kolejną moją obserwatorkę, ewkiki z blogu moje małe przyjemności, bardzo lubię czytać Jej bloga i śledzić twórcze poczynania.
Kolejne dwa blogi łączy nie tematyka, ale to, że ich autorki są moimi imienniczkami :)
Izuś z blogu Zakurzona półka pisze o książkach, dla dorosłych i dzieci. Bardzo lubię czytać Jej recenzje. Mam świadomość, że nie starczy mi życia, żeby przeczytać wszystkie te książki, które wybrałabym z Jej propozycji :)
Teraz kolej na niesamowicie energetyczny blog Domowy zakątek, którego autorką jest mammamisia. Uwielbiam ten blog za wspaniałą atmosferę, cudne zdjęcia, świetne pomysły. Morze miłości i radości :)
Z wielką przyjemnością poczytuję też Moje Manderlay, podziwiając piękne akwarele; ushiilandia, podziwiając twórczość i kopiując przepisy; marzę, więc jestem podziwiając całokształt; Floralne Przeobrażenia za zdjęcia i klimat.
Bardzo twórcze blogi  ...jeszcze więcej czeka gdzieś..., agnieszka-scrappasjon, MÓJ DOM-MOJA OSTOJA, mamajudo.
Nie da się wyróżnić wszystkich ulubionych blogów. Znacznie więcej blogów odwiedzam regularnie, czytam, podziwiam , czerpię radość i inspirację pełnymi garściami. Cieszę się, że tyle osób chce się dzielić swoimi pasjami, swoją codziennością.
Teraz powinnam napisać parę słów o sobie:
  • mam na imię Izabela,
  • od 19 lat jestem szczęśliwą żoną mojego męża,
  • jestem mamą piątki wspaniałych dzieci, w rozpiętości wiekowej 17 - 4 lata, bilans zmartwień, trosk, nieprzespanych nocy i  radości, wychodzi zdecydowanie na korzyść wielkiego szczęścia i radości z tego, że są :)
  • uwielbiam kawę i naleśniki z porzeczkami :)
  • lubię skromność, prostotę, naturalność, staram się żyć zdrowo i ekologicznie,
  • uwielbiam wszelkie prace manualne, lubię próbować nowych technik, jestem wrażliwa na kolory, ciągle mam nowe pomysły, tylko moja doba nie chce się magicznie rozciągnąć...
  • staram się czerpać radość ze zwykłej codzienności i żyć zgodnie z regułą Matki Teresy: "Nie liczy się, co robimy, ani ile robimy, lecz to, ile miłości wkładamy w działanie."
Jeszce raz dziękuję za wyróżnienie. Za chwilę spałaszuję obiadek, który w międzyczasie upitrasiłam i postaram sie przygotować kolejnego posta o moim pielgrzymowaniu.

Ps. Wiem, że działam w tym momencie nieco wbrew zasadom towarzyszącym wyróżnieniom. Ale jeżeli któraś z wyróżnionych przeze mnie osób nie ma ochoty kontynuować łańcuszka wyróżnień - niech tego nie czyni. Wyróżniłam blogi i osoby dla mnie szczególne. To wszystko :)


Pozdrawiam cieplutko!

4 komentarze:

  1. Izabelo (nie mam odwagi poszaleć ze zdrobnieniami -Izka, Izuś, Iza??:). Dziękuję Ci bardzo, że w wyróżnieniu wspomniałaś o mnie, i moim blogu. Jest mi tym bardziej miło, że odbieram Cię jako wspaniałą, pełną harmonii i ciepła osobę. A Twoje prace są przemyślane i dopracowane! (mi tego brakuje:).
    A kawę uwielbiam również, pasjami!
    Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwagi!!! Wszelkie zdrobnienia dozwolone, podałam moje pełne imię, ale możecie zdrabniać do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie Izuś ;) dziękuję za wyróżnienie i za to ,ze mogę bywać na Twoim blogu , co zawsze jest źródłem fajnych przeżyć :) . Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Izabelo...
    Bardzo Ci dziękuję za tyle dobrych i ciepłych słów o mnie :*
    Wielka radością dla mnie jest Twoja radość... na pewno to wiesz...

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)