poniedziałek, 4 lipca 2011

Pudełeczko i karteczki

Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających:)
Za oknem ulewa. Z jednej strony to się cieszę, bo ogród wołał już o porządne nawodnienie, ale ileż można... Moje dzieci przespały dwie noce pod namiotem. Zerwał się silny wiatr i namiot przywędrował do domu. Miałam go złożyć, ale wpadliśmy na pomysł, żeby zanieść go do pokoju młodszych chłopców. Bardzo ograniczyliśmy im miejsce, ale mimo deszczowej aury za oknem, nadal mogą spać w namiocie:)
Wykonałam kolejne pudełeczko. Jestem zafascynowana pracami Agnieszki ze scrappassion. Jej blog przeglądam czasami terapeutycznie:) Szczególnie podobają mi się Jej pudełeczka, tzw. kieszonkowce. Nad moim pudełeczkiem spędziłam kilka ładnych godzin.







Jeszcze dwie karteczki.






Na deser praca mojej Gabrysi dla kolegi z okazji urodzin:)




Kury rosną, kogut pieje i pojawiły sie pierwsze jajka. Karolinka zrobiła z pierwszej sztuki niemowlaczka;)



Miłego poniedziałku!

7 komentarzy:

  1. śliczne prace , a kurczakowy niemowlaczek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z namiotem:) sama pamiętam spanie w namiocie, ile frajdy było:) śliczne prace!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełeczko profesjonalnie wykonane, jak wszystkie karteczki... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt..napracowalas sie przy tym pudeleczku ale jaki efekr..piekne..a karteczki sa takie slodkie ze kazda postawilabym na torcie by byl jeszcze slodszy,..gratulacje dla Gabrysi za ladna karteczke urodzinowa a kury mnie zachwycily..jakie one piekne , zazdroszcze Ci ze mozesz na nie patrzec i cieszyc sie jak rosna..pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne pudełko! Kartki również :) Żeby takie cuda zrobić, trzeba dokładności, precyzji, cierpliwości i ....wizji! Podziwiam!
    Pomysł z namiotem w domu bardzo fajny, w końcu trzeba jakoś dostosować się do sytuacji!
    Kurki widać, że zadowolone z życia i odwdzięczają się :).
    Pozdrawiam cieplutko i zdrowia Ci życzę, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku śliczne te pudełeczko,karteczki również:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne pudełeczko :) piękności!!! Bardzo lubię Twoje zdjęcia i jak dla mnie za mało ich na tak magicznym pudełeczku ;) Takie cudeńka są zawsze pracochłonne, ale efekt jest niebotyczny :)
    Karteczki również bardzo ładne. Ta biała najbardziej mi wpadła w oko ;)
    A namiot w pokoju dziecięcym to niezwykła frajda :)POZDRAWIAM cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)