niedziela, 18 września 2011

Odmłodzony naszyjnik i karteczka

Zostałam poproszona o odnowienie naszyjnika. Najpierw rozebrałam "delikwenta" na części pierwsze, wyrzuciłam zużyte części, następnie dodałam pomysł, kilka nowych elementów i tak naszyjnik dostał nowe życie wraz z towarzyszami: bransoletką i kolczykami.



Już wielokrotnie pisałam, że bardzo lubię inspirować się pracami Agnieszki. Ostatnio odkryłam na Jej blogu Sandrę  i Jej cudne prace. Zainspirowana wykonałam karteczkę. Niestety nie zauważyłam, że moja córka zmieniła ustawienia na aparacie i dlatego zdjęcia nie oddają rzeczywistej kolorystyki karteczki :(





Miłej niedzieli i nadchodzącego tygodnia!

3 komentarze:

  1. Naszyjnik po liftingu wygląda świetnie!
    A karteczka jest rozkoszna!
    Miłych dni i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda odnowiony naszyjnik. A karteczka bombowa. Ja teraz poszukuję inspiracji na zaproszenia urodzinowe i chyba będą rakiety. Pozdrawiam serdecznie! Iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)