niedziela, 30 października 2011

Leniwym krokiem po ogrodzie

Dzisiaj po raz pierwszy od dłuższego czasu nieco sobie poleniuchowałam. Pogoda była cudowna, zabrałam aparat i wyruszyłam do ogrodu. Kolory jesieni urzekły mnie po raz kolejny.  Przekonałam się kolejny raz jak bardzo jestem wrażliwa na te kolorowe subtelności: żółcie, zielenie, przeplatane czerwienią, pomarańczem, różem, fioletem... Aż ciężko te doznania ubrać w słowa. Przez cały czas towarzyszyły mi nasze dwa najmłodsze koty, które pchały się nieustannie przed obiektyw.
Zapraszam na jesienny spacer subtelnosci :)


Wczoraj wykonałam wieniec w klimatach jesiennych.



















Wspaniałego tygodnia!

9 komentarzy:

  1. Jaki piękny wianek zrobiłaś! To już mistrzostwo:).
    A ogród jest bajkowy....Kwiaty i liście niby schną, więdną, ale wciąż są kolorowe i piękne!I widać, że było słoneczko.
    Ja też dziś leniuchowałam:).
    Pozdrawiam Cię i dzięki za miłe słowa, które u mnie zostawiasz! Dobrych dni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie w Twoim ogrodzie. Dziękuję za odwiedziny i udział w losowaniu.
    Pozdrawiam
    Pinezka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wianek :) . Już od kilku lat każdej jesień na nowo odkrywam jak jest piękna , pełna barw i darów ... na Twoich zdjęciach widać to doskonale :)
    Dziękuję za słowa wsparcia dla mnie :) Trzymam kciuki za Waszego Frania , żeby jak najrzadziej trzeba było lekarzy odwiedzać .
    Pojemniczek kupiłam w TK Maxx kosztował 24,99 więc chyba całkiem przyzwoita cena zwłaszcza ,że jest dość duży , bo wchodzą do niego 2 kg mąki , był jeszcze czarny .

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana...to Wasz ogród?jej...piękno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek jest piękny - bardzo jesienny i radosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczy kota na drugim od gory zdjeciu ujely mnie ogromnie..tez bym takiego kota chciala miec..piekny ogrod..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy ogląda się te wszystkie, jesienne migawki ,aż trudni uwierzyć ,,że to już listopad.

    OdpowiedzUsuń
  8. sklamalabym, gdybym powiedziala, ze mi Ciebie nie brakuje... :) Dziekuje za odiweidziny, tak myslalam, ze widocznie masz powody byc teraz rzadziej... ale i ja pamietam badzo... i zawsze milo mi tu zajrzes jak dzis...
    Piekny ten wianek... a jesien...coz tylko to ja uspraiwediwia, ze tyle ma w sobie kolorow i wdzieku... - jak dla mnie ;)
    Pozdrawiam Cie Izus serdecznie i do nastepnego razu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia:)kotki są bajeczne:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)