środa, 8 czerwca 2011

WYGRALIŚMY CANDY!

Wygrałam, a właściwie wygraliśmy Candy w Zakurzonej półce. Wygraliśmy, bo do wylosowania był zestaw książeczek dla dzieci. Bardzo lubię książki, uwielbiam księgarnie i biblioteki. Bardzo się cieszę, że mój Franiu jest równie wielkim wielbicielem słowa pisanego. Nie mam zbyt wiele czasu wolnego i moje czytelnicze podróże to w ostatnim czasie przede wszystkim literatura dziecięca. Dlatego jest mi niezmiernie miło, że nasza domowa biblioteczka powiększyła się o trzy nowe pozycje.
Kiedy dowiedziałam sie o wygranej, powiedziałam o tym od razu Frankowi. Pokazałam mu zdjęcie książek, a Franiu z wielkim przejęciem zapytał, czy na pewno pani nam je przyśle. Kiedy listonosz dostarczył nam przesyłkę, z niedowierzaniem patrzył na paczuszkę. Wzięłam aparat, usiedliśmy na słonecznym tarasie i rozpakowaliśmy przesyłkę. Jesteśmy szczęśliwi, dziękujemy :)






Miłej środy!

5 komentarzy:

  1. Super:) udanych czytanek życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i miłego czytania! Całuski dla Frania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wam miłych lektur:)
    Widzę, że Franek zadowolony, a to najważniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ miałaś szczęście:DDD Gratuluję wygranej! Dziękuję za wizytę i milutki komentarz:D Pozdrawiam serdecznie... również wielodzietna mama:DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za gratulacje i ciepłe słowa wielodzietna Mamo:***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)