czwartek, 30 czerwca 2011

Karteczki i foremki

Wczoraj dość późno wykonałam 3 karteczki, miałam słabe światło i mało czasu, więc zdjęcia wyszły słabo.







Nie tak dawno pojawił się temat muffinków i foremek do ich wypieku. Papierowe foremki najlepiej umieścić w specjalnej formie, żeby upiekły się kształtne i nie "rozlały", kiedy ciasto jest dość płynne. Można zakupić też silikonowe, równie cieńkie jak te papierowe. Ale są też foremki silikonowe, dość sztywne, tak, że można ustawić je bezpośrednio na blaszce. Ja mam takie foremki w kształcie kwiatków. Piekę w nich i muffinki i np. kruche babeczki, wychodzą świetne:) Niestety nie mam zdjęć wypieków, ale pokażę foremki.



Teraz w ofercie Tchibo są takie same foremki, tylko w tradycyjnej formie. Zdjęcie poniżej ze strony sklepu i oferta do obejrzenia i zakupu TU.


Miłego czwartku!



2 komentarze:

  1. Wspaniałe karteczki, prześliczne!
    Dzięki za informacje o foremkach. Jak napisałaś mi o nich w którymś komentarzu u mnie, to oglądałam je na stronie. Ale na razie szkoda mi trochę kasiory, bo ja to musiałbym od razu kupić 2, a nawet 3 paczki! Na pewno kupię w przyszłości. Twoje mają fajny kształt!
    Pozdrawiam i miłych chwil:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)