niedziela, 12 lutego 2012

Karteczki i niespodzianka:)

Pierwsza karteczka z okazji 50 urodzin i koperta.







Kolejna moja praca to kopertówka z okazji ślubu.





A teraz o tytułowej niespodziance. Pewna wspaniała Kobietka zamieściła na swoim blogu przepis na chleb na zakwasie. Dodała, że dwóm pierwszym chętnym może przesłać porcję zakwasu. Kiedy pisałam komentarz byłam już któraś z kolei, wspomniałam tylko, że kiedyś próbowałam i niestety zakwas mi się nie udał. Dostałam maila z propozycją przysłania porcji zakwasu. Bardzo się ucieszyłam. W piątek, około południa zapukała listonoszka z przesyłką. W środku był pojemniczek z zakwasem i przepis na chleb. Ale okazało się, że to nie wszystko. Paczuszka zawierała jeszcze kilka cudownych drobiazgów, zresztą zobaczcie sami:



Autorka tej cudownej niespodzianki jest Ewa, autorka bloga "moje małe przyjemności".
Ewuniu, dziękuję Ci z całego serca!
Kiedy otworzyłam przesyłkę, aż usiadłam z wrażenia. Dobrze, że pomyślałam o aparacie fotograficznym:) Codziennie rano rozpoczynam dzień z kubkiem zielonej herbaty i codziennie piję też żurawinową , zawieszki, karteczka i papiery są śliczne:) Jeszcze raz dziękuję!

Miłej niedzieli!




4 komentarze:

  1. Kochana! Cieszę się, że przesyłka dotarła:). Mam nadzieję, że zakwas też w całości i że wspaniały chleb upieczesz!
    Moje krzywulce nie umywają się do Twoich mistrzowskich kartek.......
    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent faktycznie udany:) Karteczki jak zawsze śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki tworzysz a prezentów zazdraszczam:)
    pozdrowienia ciepłe ślę,

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karteczki... mają w sobie niezwykły klimat... a niespodziankowa pzesyłka... no cóż... same niezwykłości, które cieszą i wlewają ciepełka do serca :) a to najważniejsze :)
    dziękuję za odwiedziny i piękne słowa :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)