środa, 8 lutego 2012

Seriale

Zostałam zaproszona przez ladybird z "Codzienności według A." do zabawy w moje ulubione seriale.


 Bardzo dziekuję, ale ja niestety również fanką seriali nie jestem, powiem nawet, że praktycznie ich nie oglądam. Kiedy myślę o serialach to do głowy przychodzą mi tylko dwa tytuły filmów, które rzeczywiście oglądałam z wielką przyjemnością i starałam się nie przegapić żadnego odcinka. Są to:
  • "Przystanek Alaska"
  • "Uwaga Faceci"
Obecnie z przyjemnością oglądam "Dr House", ale oglądam ten serial bardzo niesystematycznie. Hitem w naszym domu są też "Pingwiny z Madagaskaru".
Osobiście wolę obejrzeć film pełnometrażowy, zdaża się, że ulubione potrafię oglądać po kilka razy, jak serial;) Wtedy mam pewność, że nic mi nie umknęło. A z programów telewizyjnych wybieram raczej popularnonaukowe, podróżnicze...
Aby jednak zabawa trwała dalej, podaję zasady:

  1. Należy opublikować logo zabawy (zdjęcie powyżej) na swoim blogu.
  2. Napisać, kto nas zaprosił do zabawy.
  3. Zaprosić co najmniej 5 osób prowadzących blog do opisania swoich ulubionych seriali.
  4. Wymienić (i opisać) swoje ulubione seriale.
Ja do zabawy zapraszam, choć bez przymusu wzięcia udziału oczywiście:
Pozdrawiam cieplutko!
     




2 komentarze:

  1. Dziękuję Kochana za zaproszenie:) a zajrzałam tu do Ciebie na chwilkę żeby się usprawiedliwić...bo zaglądam często ale nie komentuję bo...brak czasu...wybacz, Kochana...bardzo mocno Cię pozdrawiam i dziękuję że bywasz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pamięć o mnie :)
    W następnym poście się zabawię... :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)