piątek, 23 marca 2012

Kwiecisty wianek

W kwiaciarni pojawiły się gałązki mieczyków w pięknych kolorach. Od razu pomyślałam o wianku na drzwi, bo choć nie przepadam za sztucznymi kwiatkami, na "trwały" wianek są idealne. Wybrałam odcienie różu i bieli, choć są jeszcze gałązki z kwiatkami żółtymi, czerwonymi, pomarańczowymi... Może powstanie z nich wianek letni;) Dokupiłam jeszcze kilka wstążeczek, znalazłam, już nieco wysłużony, słomiany wianek, włączyłam pistolet do kleju i zabrałam się do pracy.





Tak powstał wianek, który zdobi drzwi wejściowe do mojego domku.




Pięknego dnia!

6 komentarzy:

  1. Cudowny!!! uwielbiam wianki, ten jest sliczny!!! również pięknego i miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł Ci przepiękny :D Pozdrowienia dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Bardzo lubię te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby wszystko takie proste, oczywiste, kwiatki, wstążki, a wyszło cudownie. Gratuluję i mam pytanie, czy mogę skraść pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło, jeśli skorzystasz z mojego pomysłu :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    2. Dziękuję, wybieram się na zakupy i mam w planach kwiaty, kokardki i inne "przydasie", jak już wykonam swoje dzieło z pewnością się pochwalę. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)