wtorek, 10 maja 2011

Okładka i spacer po ogrodzie :)

Ostatnio wykonałam dwie skromne karteczki na urodziny i  uszyłam okładkę na segregator. Po raz pierwszy drukowałam na tkaninie. Bardzo podobały mi się różne drobiazgi z nadrukowanymi na tkaninie motywami, które podziwiałam na blogach, spróbowałam i jestem zadowolona z efektu :)
Nie miałam niestety mojego aparatu, więc zdjęcia są tylko "poglądowe".





Wiosnę, oczywiście, spędzam w ogrodzie. Szczególnie, kiedy pogoda temu sprzyja :). Dziś na deser po obiedzie przygotowałam naleśniki z sosem rabarbarowym i bitą śmietaną.


Po tej bombie kalorycznej zabrałam aparat (już odzyskałam mój) i przeszłam się po ogrodzie. Oto efekty mojego spacerku.








A oto mali mieszkańcy mojego ogrodu.


Miłego wtorkowego wieczoru!

1 komentarz:

  1. Okładka śliczna, i karteczki też!
    Rabarbaru jeszcze w tym roku nie jadłam........
    A warzywnik wygląda imponująco, roślinki już duże urosły!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)