wtorek, 22 marca 2011

Piękne jajka i karteczka

Prace ogródowe "wysysają" ze mnie większość sił, ale sprawiają tyle przyjemności! Pogoda sprzyja, na nosie wyskoczyły mi już pierwsze, wiosenne piegi. No i w ogródku widac już efekty prac, ale o tym innym razem.
Dziś przed południem spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Odwiedziła mnie moja przyjaciółka.
Na tarasie, otulone w ciepłe promienie słońca,wypiłyśmy kawę i pogawędziłyśmy sobie nieco. A ponieważ moja przyjaciółka jest nie tylko bardzo romantyczną, ale również bardzo kreatywną osóbką, obdarowała mnie jajkami. Miały być częścią dekoracji świątecznej i tak też zapewne będzie. Ale chwalę się nimi już dziś, bo nie wytrzymam do świąt ;)


A żeby jajkom nie było smutno, tak samotnie, wykonałam świąteczną karteczkę.


Miłego wtorkowego wieczoru!

6 komentarzy:

  1. Ale skarby! Jajka niemożliwie piękne - wspaniały prezent!
    A kartka śliczna i wiosenna!
    Miłych chwil i ładnej pogody - żeby w ogrodzie się dobrze pracowało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne jaja zrobilas..i sliczna kartke..moje klimaty..a ogrod,,no coz bedzie potem milo posiedziec i wypic kawe wsrod kwiatow i krzewow tego ogrodu..pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka przyjaciółka to skarb :) Nie dość, że jest z kim kawę wypić, to jeszcze robi takie wspaniałości :)
    Twoja karteczka też mi się bardzo podoba - jest delikatna i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesłodka karteczka... :) Czekam z niecierpliwością na bardzo optymistyczny wpis...

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja zawsze marzyłam o piegach, ale mimo szczerej miłości do słoneczka, nie bardzo chce mi je namalować ;), jajeczka rzeczywiście misternie wykonane a karteczka aż sie prosi o święta... nie mogę doczekać się zdjeć Twojego ogródka, mam nadzieję, że wkrótce umieścisz... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)